BLOPPIS

Hästgrejer SKA bort. Säljer allt för ett bra pris, tro mig.
Nu gör vi såhär.
Om du hittar något du vill köpa -> Mejla till min mejl, [email protected]. Märk mejlet med "Bloppis".
Räkna med att frakten går på ca 60 kr. Den står du för, alltså priset på varan + frakt.
Hoppas att ni hittar något fint! :D
 
Ett jättefint fleece ländtäcke, köpte av en kompis. Men om jag inte har helt fel kommer det från Ullared (?). Säljes för 150 kr (+ frakt). Storlek pony. Passar allt från Liten C, till Liten D. Jag hade det själv på en stor C ponny :)
 
Ett reflex ländtäcke, jätte fint skick. Storlek pony. Säljes för 90 kr (+frakt). Vattentät med fleece innanför.
 
Ett grått/brunt scabrak, är mer grått. Köptes från hööks, och är använt ca 3 gånger. Fint skick, precis som nyköpt. Säljes för 80 kr (+frakt)
Storlek pony.
 
 
Ett Lila schabrak. Kommer inte ihåg när jag fick det.
Fint skick, jag har själv aldrig använt det. Säljes för 80 kr (+frakt)
Storlek pony.
 
 
Svart schabrak, storlek full, Mer som cob. Köpt av Sara (carlssonpataket.se) för några månadersedan. Jättefint skick, precis som när jag köpte det. Detta schabraket är 1 av dom jag igentligen inte vill sälja för att det är så himla fint. Men hos mig gör det inge nytta, tyvärr.
Säljes för 120 kr (+frakt).
 
 
Bruna lindor, ALDRIG använda. Inte fleece, därför behövs pads. Fint skick, säljes för 70 kr (+frakt)
 
Svarta benskydd, flitigt använda. Har fortfarande många år kvar till nytta. Just för att dom är använda soppas mycket säljes dom för 50 kr (+frakt).
 
Svart martingall storlek full, Säljes för 130 kr (+frakt). Fint skick, använd ca 2 gånger.
 
Rosa benskydd, mina egna favoriter ;) Fint skick, använda fåtal gånger. Säljer för 80 kr (+frakt).
SÅLDA
Ridbyxor, storlek 170. Säljes för 100 kr(+frakt).
Säljer dom ändast för att jag inte använder dom. Fint skick, Helskodda.
SÅLDA
 
/Sara
 
 
 

Kommentarer
Postat av: anna adielsson

Har ni kvar fleecetäcket, reflextäcket och det grå/orange schabraket kvar?
Mvh Anna

2013-01-20 @ 14:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0