JULAFTON

Godjul allesammans!
Har ni det bra? Själv har jag det great ;)
Lever livet, ahaa.
Ni här ju inte hört från mig på ett bra tag. Men ska tatag i bloggen nu efter julafton, med massa nya fräscha inlägg.
Igår så firade Jul med min bror och hans tjej, jätteroligt. Hela familjen var med osv, så de va mysigt. Sen va pappa tomte, då vi delade ut paket till dom och fick varsitt. Jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde när pappa delade ut. Ahaha, åhgud!
Jag fick ett skärp, och en jätte fin tröja/blus. Jättefiint! Sen fick jag ett rött nagelack & en svart eyeliner av gabby. Och en tröja av cicci. Tack så mycket för allt, och hoppas ni får en helt underbar julafton.
Puss hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0