Kvällen

Kvällen. Har slängt ihop massa fint från Hööks. Coola outfits som jag en dag drömmer om att köpa. Mumma ;) Ska ju somsagt uppdatera min hästgaderob och även lite nya grejer till den nya grymme hästen.
Men ett steg i taget, vilket blir 1. Bloppis :D Många bloggar som har bloppis nu, både Johanna & Linn. Hm? Undra om det är bloppis tider nu. Haha, jaja!
Blir nog sista inlägget för idag. Bloppisen kommer så fort jag har tid och ork till att fixa allt. Fotat har jag redan gjort, med hjälp av cicci. Men nu ska bara alla bilder upp på datan & läggas upp, right here ;) Någon dag får jag dra ut tummen ur röven, men vilken dag vet jag ej.


Kommentarer
Postat av: Anna

LÄGG UPP BLOPPIS :D!!

2012-12-28 @ 23:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0