Magnum

Hej alla Saras läsare. Vet ni? Jag vill äta er :D Meeen först vill ja ha massa morötter, för det älskar jag!
 

Magnum född 1994. Ue. Gulliver   E. Underworld xx - Alltså är han lite arab.. Men ändå ganska tjock? hm.. Undra vad som hände där! Nä, nu ska jag inte vara taskig.
 
Magum är världens underbaraste pöjke. Även om han är ganska sur i spiltan, så vil han alltid ditt bästa. Han är en häst med ett hjärta av guld och en dressyrhäst av stål. Han är ganska "seg" i personligheten. Alltså lite sne ibland, haha, Nejdå, men han är väldigt komplicerad, på marken. 
 
På ryggen är det skilnad. De kan jag lova. 
Jag själv vet ju hur han fungerar så jag kan ju jobba med han hela tiden. Medans dom nya, alltså bokstavligen hatar honom. Han är seg, orädd och lat. Folk brukar säga att han är en snigel. Helt fel ordval. Han e pigg och glad, reagerar bra på skänklarna och hjälper. 
Jag har ridit honom ett tag och han berör mig alltid något otroligt mycket. Det händer alltid ycket nya grejer på hans rygg. 
Man kan säga att jag gjort nästan allt med honom. Ramlat av, hoppat, dressyrat och gymkana. Nu saknas bara terräng. Men det låter vi vara tycker jag!
 
Jag kan ju inte missa att berätta att han älskar godis. Nu tänker ni, vilken häst gör inte det? Haha. Aa du.Det tar vi nåfon annan dag. 
 
Magnum är speciell på många sätt. Han har gett mig så mycket i ridningen, de e heelt klockt. Ärligt påhederochsamvete.
 
Finns bara 3 meningar,  12 ord och ett hjärta, JAG ÄLSKAR DIG ♥
 
Nu blev dethär vääldigt stökigt och bökigt, men tro mig, ni kommer lära känna honom här. Garanterat!
 
(c) Evelina Elwer
 
 
Denna godbiten alltså, Såå vacker min booboo
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0